Samsung Galaxy 3G zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy 3G zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Jannes K. 08-09-2014
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Mooi formaat (grijs) voor in de (dames)tas. Daarmee accepteer je natuurlijk ook een klein toetsenbord.
Prima instapmodel of als je geen zware apps hoeft of wilt gebruiken.
Wel vervelend de cash back actie van Samsung. Je komt met geen mogelijkheid bij het digitale aanmeldformulier. Naar een goedkopere aanbieding blijven zoeken dus.

Jannes K. 26-01-2015

Inmiddels heeft Samsung NL de cashback actie hersteld.
Extern geheugen toegevoegd. Een aantal apps daar naar toe overgezet. Werkt prima en zo blijft het intern geheugen gespaard, want dat is (uiteraard) beperkt voor een veeleisende gebruiker.

ar2roow 31-12-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Ik heb deze telefoon gekocht naar aanleiding van zijn mogelijkheden, dit bleek een smartphone te zijn maar dan de goedkoopste in zijn soort, een instapmodel. Aangezien ik prepaid heb en geen abbonement duurde het even voordat ik een juist model had. Ik heb er meteen een geheugenkaart bijgekocht, heb je altijd nodig met foto`s, muziek en dergelijke.

Na installatie meteen gaan gebruiken en als je al bekend bent met computers en in het bijzonder mobiele telefoons is het geen probleem, het wijst zich absoluut vanzelf. Wat ik mis zijn de profielen die bij Nokia bekend zijn, als je "vergadering" of bijvoorbeeld "stil" selecteerd staan je instellingen meteen zoals je ingesteld hebt, je hoeft niet meer alles aan te passen qua ringtone en trillen.

- Geluidskwaliteit:

Dit is prima, ik heb wel een goed geluid nodig om iemand te verstaan, dat gaat prima met deze telefoon.

- Mogelijkheden:

Dit is een smartphone en er zitten ontzettend veel mogelijkheden op. Ik gebruikt hem puur voor telefoneren, sms, whatsapp, andere apps en internet. Hier zit meteen het probleem van deze telefoon, het blijkt zo te zijn dat je bepaalde apps alleen maar op je INTERNE geheugen kan opslaan en niet op je EXTERNE geheugen! Je zult deze telefoon prima kunnen gebruiken, tot na ongeveer een week, dan zit je interne geheugen vol! Dit resulteerd in dat je je apps weer moet verwijderen (bijvoorbeeld nu.nl, Telegraaf, Facebook, Twitter etc) en alles wat niet op je externe geheugen kan verplaatsen om ruimte te maken. Ook updates van Apps zijn vervelend aangezien dit meteen weer ruimte in beslag neemt. Als voorbeeld: ik heb 180 MB intern geheugen, je ken je voorstellen dat dit snel vol zit. Er zijn ook Apps te downloaden die je telefoon screenen om te bekijken welke App je op je externe geheugen kan zetten in plaats van je interne geheugen, een voorbeeld is Apps2SD.

- Gebruiksgemak:

Het gebeurd regelmatig dat ik loop terwijl ik bel, regelmatig valt de verbinding zonder enige reden weg! Dit is zeer stornd, met mijn Nokia heb ik dit nooit gehad.

- Vormgeving:

Hier is niets aan op te merken, de telefoon ziet er prima uit.

- Degelijkheid:

Qua camera is dit voldoende, je ziet het prima.

Concluderend, ik zou deze telefoon adviseren aan een persoon die geen apps gebruikt en dat is niet wat je wilt met een instapmodel SMARTphone. Als ik verbeterpunten mocht aandragen dan zou dat er 1 zijn: de mogelijkheid om de apps te plaatsen op je EXTERNE geheugen. Ik ben deze telefoon liever kwijt dan rijk, ik ben op zoek naar een goed alternatief.

FamdeBoom 20-12-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Vorig jaar via Wehkamp de (roze) Galaxy Young GT S5360 gekocht. Al snel viel op dat ik minder bereik had dan met dezelfde simkaart in mijn vorige telefoon. Ook heeft de telefoon buien van regelmatig uitvallen en zichzelf opnieuw opstarten. Soms gaat de telefoon dan helemaal uit en andere keren is het beeld alleen even zwart en moet ik opnieuw mijn pin invoeren. Naast uitvallen en weinig bereik is deze telefoon ontzettend traag. Iemand bellen, mijn contacten openen, met internet aan de gang, elke handeling gaat ontzettend traag. Even snel iemand bellen wordt 'm niet met deze telefoon, ik moet eerst zo'n vijf seconden staren naar een zwart scherm. Al deze klachten begonnen al binnen de eerste maanden na aankoop. Uiteraard terug gestuurd naar de reperatieservice van Wehkamp, daar de telefoon van terug gekregen met een briefje waar op stond: wat niet werkte is gerepareerd'. Geen idee dus wat er kapot was, wat er gerepareerd is en het komt er op neer dat ik nog net zo'n trage telefoon heb. Ik verwijder constant foto's, apps, data, berichten en nog blijft deze samsung met berichten komen dat het toestel vol staat. Na een jaar gebruiken wil ik het opgeven en zie ik geen kans meer dat dit toestel het ooit goed zal doen. En dat terwijl ik er 170 euro voor heb betaald. Wil je een goedwerkende smartphone, moet ik er blijkbaar toch meer geld voor neerleggen.

Sfeervol 21-12-2013

Het is een Smartphone die echt in de onderklasse zit heb hem ook gehad als eerste Smartphone dezelfde problemen ermee gehad maar was er toch blij mee nu een Galace Ace 2 een klein stapje beter maar ook niet wat ik ervan verwacht maar dit zit toch gewoon in de prijs een S3 of S4 zijn echt heel andere toestellen of misschien een ander merk?

Pauline Louise 19-12-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Heb de Samsung Galaxy Y nu 9 maanden. Na 3 maanden al geen geluid, dus terug naar de winkel gebracht. Reparatie was garantie.
Nu moet ik meerdere keren per dag het apparaat weer inschakelen omdat hij spontaan uit valt. Ook de batterij is na 1 dag helemaal leeg, zonder dat ik programma's heb laten draaien.
Wat een MISKOOP, ik zou het niemand adviseren. Een speelgoedding is nog beter!

galaxysamsung22 13-11-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

wat een rotding! niet nemen zonde van je geld. hier kan je beter een s3 mini ofzo van kopen. 1 app en BOEM hij zit al vol.
verder de hele tijd meldingen van gegevens vol en berichtgeheugen vol. ik kan geen sms'jes ontvangen en ook niet versturen. fotos zijn van slechte kwaliteit maar het is toch wat
goede geluidskwaliteit.
heb het apparaat nu 1,5 jaar maar ben er sinds een half jaar dat ik hem heb zeer ontevreden mee.

tamardew 10-11-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

ik heb deze mobiel sinds 26 februari en hij is al 2 keer in de wc gevallen en doet het nog steeds hij is ook misschien wel 20 keer op de stenen gevallen... en hij doet het nog steeds en er zit niet 1 barst in mijn beeldscherm. maar mijn mobiel is nu onderhand wel erg sloom geworden. maar als je niet erg zuinig op je mobiel bent dan zou ik deze wel aanraden.

veravolleybal 19-10-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

ik heb deze telefoon gekocht toen ik 12 werd op dat moment prima telefoon werkte goed en paste als enige smartphone in mijn broekzak. na 1 jaar wat problemen gehad werkte nog prima. heb hem in februari 2 jaar maar ben echt toe aan een andere deze tlefoon is geschikt voor 1jaar gebruik langer kun je er niet mee doen hij is traaaaaaaaag weinig geheugen enz. en inderdaad wat anderezeggen valt opeens uit.. voor jongeren een mooi telefoontje maar toch zou ik de young pakken dit is een betere versie van de y. ik ben nu 14 en echt toe aan een andere. tipppp koop hem niet voor een tientje heb je de betere versie!!

Clingen 31-07-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Helaas al twee keer uitgevallen, tweemaal opgestuurd naar de fabriek om de softwareproblemen te verhelpen. Weet iemand trouwens hoe je de dataverbinding open houdt? De whatsapp berichten van een hele dag komen pas binnen als je het mobieltje ontgrendelt.

Loekie36 26-06-2013

Zeer beperkte telefoon.
Als je een app installeerd en je synct je mail zit het interne geheugen al zo goed als vol waardoor er veel storingen optreden.

Deniol 21-04-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

De Samsung GALAXY Y s5360 leek me een mooi ding maar je kunt amper AppS op downloaden
Als ik een sms wil ontvangen moest ik eerst whatsapp erafhalen om het smsje te lezen verder is het een redelijk ding maar het sd kaartje dat ik erbij kreeg valt er steeds uit. En soms weet er de inrichting van mijn bureaublad niet meer en bij Google PLAYER kun je maar een paar AppS downloaden omdat ze niet compatibel zijn.
NIET KOPEN!!!!!!!!!!

sanderbd 24-03-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Verschrikkelijk ding, koop dit niet !

Ik had nog nooit een 'echt' mobiel gehad. Wel een ipod touch, ipad .. etc. (ik ben nu 12 jaar, was 11 toen ik hem kreeg)
Mijn vader ging kijken voor goede mobieltjes. Hij liet me de samsung galaxy y zien. Het was gemaakt voor jongere mensen en zag er best mooi uit. Maarja, ik had geen verstand van mobieltjes. Als ik beter had gekeken had ik zo kunnen zien dat het een flutding was en één van de goedkoopste smartphones van samsung.

Maar ik wilde dit mobieltje hebben, en ik kreeg hem. Ik vond hem mooi. Maar na een week was die mening veranderd. Er konden weinig apps op en 'grotere' apps pasten al haast niet. Daarnaast was het ook nog eens een traag ding met lelijke graphics. Ik installeerde whatsapp, al mn vrienden zaten erop. Het werd verschrikkelijk. Alles nam steeds meer ruimte in beslag, als ik mijn mobiel opstartte moest hij eerst 10 minuten laden voor de berichten van whatsapp.

Nu haat ik dat ding echt. Als ik eens lekker op de bank ga zitten om te whatsappen, valt hij soms spontaan uit, terwijl de batterij bijv. op 90% staat.

Grootste miskoop van mn hele leven !

superezzie 21-10-2013

ja maar dat kan ook aan de telefoon liggen kijk er kunnen inderdaad niet echt grote apps op maar ik heb hem nu 2 jaar en hij doet het nog gewoon goed hij is niet sloom en best snel.
maar als je apple gewend dan had je maar een ander moeten kopen dit is geen apple

Windstorm19 23-03-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Beperkt mobieltje voor beperkte prijs.
Als je meer wilt dan whatsappen kun je beter een iets duurder mobieltje kopen. Met veel of grotere Apps heeft deze Galaxy Young nl. behoorlijk veel moeite.

de Galaxy Mini 2 S6500, is een stuk sneller en heeft een stuk meer ruimte voor apps en niet eens veel duurder,

fleurjason2008 07-02-2013
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

ik heb hem ook helaas is echt geen goede foon heb hem in december laten terug sturen omdat hij op smasung bleef staan en niet door laden
toen kreeg ik hem begin januari weer terug het was de software zeiden ze
en nu een maand later heb ik weer het zelde probleem wat een pokke telefoon.
nog nooit zo een slechte foon gehad niet normaal ze zouden ze allemaal moeten laten terug sturen en niet meer verkopen

ik raad aan koop hem echt niet

groetjes linda

Lucia k. 02-02-2013

Niet kopen!
Vreselijke mobiel. Ziet er van de buitenkant prima uit.

Het verwijderd uit zichzelf bestanden waardoor je iedere keer je bestanden zoals foto's, contacten eyc.

Als iemand een goed werkende mobiel wilt, koop deze dan niet!

Met Vriendelijke Groet

RuurdAtsma 22-12-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Prima mobiel, vooral voor jongere mensen. Het is een heel handig en klein mobiel, dat makkelijk in je broekzak past. Het is wel een beetje jammer dat er geen flits op zit. Voor de rest is het een prima mobiel!

ReneRene 09-12-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Ik heb deze telefoon 2 dagen in bezit en hij bevalt mij best goed.alleen de accu is snel leeg maar dat komt omdat die telefoon op 3G netwerk staat ingesteld. maar ik heb hem op 2G netwerk ingesteld via het menu Mobiele netwerken die onder instellingen Draadloos en netwerken staat.
dan doet deze telefoon langer met de accu.

Ruudje koster 12-08-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Dit toestel gekocht vanwege de lage prijs en had ik het maar niet gedaan . Voor de lage prijs kan het toestel heel veel maar de mijne viel zeker een stuk of 10 keer per dag zomaar uit , ik heb hem omgeruild voor een samsung s advance en had ik die maar meteen gekocht want dat is echt een super telefoon .Het geluid van de y is ronduit dramatisch te noemen maar verder zit er veel op , wil je weinig geld uitgeven en toch een smartfhone hebben dan is dit misschien geen slechte keuze . Toch beter iets meer uitgeven voor de Advance .

Razorneck 06-09-2012

Tja je gaat hier nu wel appels met peren vergelijken.
De Samsung S Advance is bijna 4 maal duurder als de Galaxy Y.
Als ik de Samsung Galaxy S3 met de Galaxy advance gaat vergelijken verbleekt jouw toestel hiermee ook kwa prestaties. Kortom een hele slechte review die je hier plaatst.Je kon van te voren weten dat de prestaties van het geluid en het beeldscherm van de Galaxy Y beduidend minder is dan de duurdere toestellen.Als je naar de prijs kwalieit verhouding gaat kijken is de Galaxy Y absoluut een goed toestel.

Ruby14 02-08-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

heb de samsung galaxy y aangeschaft in januari 2012 en ben er super blij mee alleen heb ik soms dat de sd kaart verwijderd is terwijl dat niet is gebeurt makkelijk te gebruiken en super fijn om je mail ff te checken te tweeten of te whatsappen er kunnen ook een heleboel spelletjes op maar somige spelletjes kunnen er niet op omdat het scherm te klein is

ajal2004 23-08-2013

Hallo Ruby14, je schrijft dat de telefoon aangeeft dat de SD kaart verwijderd is. Hoe heb je dat destijds opgelost? Ik heb dat probleem nl nu ook.

Rinda65 31-07-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Ik heb nu een paar dagen deze telefoon en hij bevalt me prima. Mooi formaat, niet te groot, niet te klein, duidelijk scherm. Wat mij een beetje tegenvalt is het toetsscherm (maar ben altijd echte toetsen gewend), is wel erg klein, maar het gaat me steeds beter af, dus oefening baart kunst. En met de spraakfunctie gaat het ook super, ook oefenen.
Wat ik wel heel erg jammer vind (en dat had ik op mijn simpele Samsung al wel) dat je niet een paar mogelijkheden hebt om het geluid enzo aan te passen. Op mijn vorige foons had je de mogelijkheid zelf een paar toestel-/geluidsopties in te voeren, bv.: normaal, zacht, hard, of alleen bellen. Dan kon je met 1 druk op de knop dat instellen. Nu moet je als je bv alleen het geluid van het bellen wilt horen, eerst in het instellingsmenu al de andere geluiden voor de meldingen en zo uit gaat zetten. Ik heb al op internet rondgekeken maar kan het nergens vinden. Dit is eigenlijk tot nu toe mijn enige minpuntje. Maar misschien heeft iemand al wel ontdekt dat dat kan. En verder vind ik het tot nu toe een leuk en makkelijk toestel.

abmallee 16-05-2013

Hallo!
Voor de stille stand kun je gewoon het rolgordijntje in het startscherm uitrollen naar beneden en dan het geluid af of aan zetten.
Een andere mogelijkheid is om het toestel uit te zetten met de knop rechts opzij, je komt dan eerst in een keuzemenu waar je het toestel kunt uitzetten, in stille stand of in flightmodus zetten.
Beetje late reactie maar ik zie hem nu pas.

Je kunt voor grotere toetsen ook een Big Buttons App installeren (online gaan) en dan kun je in Instellingen, Taal en Tekst instellingen kiezen uit : Swype (met microfoon inspreekoptie) of Samsung toetsenbord of Bog Buttons.
Je moet de vakjes echter vrij precies raken maar liever hoger dan lager, als je me begrijpt.
De spraakoptie werkt ook super, maar duidelijk articuleren en uitspreken.

Inmiddels zullen alle probleempjes echter al wel opgelost zijn, succes!
Gr.
Ab

johnjohn65 20-07-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Met de telefoon is weinig mis maar de service van Samsung is om te huilen. Probeer maar eens een email te sturen naar samsung. Als je het contactformulier al gevonden krijgt kun je alleen kiezen uit een aantal opties. Ik heb in dit geval een klacht over een promotieaktie die bij deze telefoon hoort. Deze optie staat er natuurlijk niet bij. Dan kies je een onderwerp wat er het dichtst bij in de buurt komt en schrijft in het open vlak je klacht. Krijg je een dag later een email dat ze je niet kunnen helpen (ondanks dat je alle benodigde info hebt bijgevoegd, type imeinr etc). In de no reply mail... verwijzen ze je doodleuk door naar de contact site waar je een email mag sturen. Notabene is dit hetzelfde invulform wat ik al gebruikt heb. Dus je wordt in een cirkeltje rondgestuurd... De promo aktie geldt alleen voor NL. En om onverklaarbare reden herkent het systeem, jawel weer met alleen voorgeschreven invulvelden...mijn postkode niet en denkt het systeem dat ik in Belgie woon. Dus kan geen gebruik maken van de promo aktie...
op de hele samsung site geen normale e-mail mogelijkheid te vinden...

Remko_1975 02-06-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Een telefoon waar werkelijk vanalles op zit. Je kunt ermee internetten, navigeren in de auto, gesproken opdrachten geven, foto's maken, spelletjes spelen enzovoorts. Een leuke smartphone om mee te beginnen of voor het jongere publiek. De telefoon is namelijk betaalbaar, maar levert alles wat je van een volwaardige smartphone mag verwachten.

Wat wel even wennen is, zijn de relatief kleine toetsen op het display. Voor iemand met dikke vingers is deze telefoon dus geen aanrader.

Verder moet de goedkope prijs natuurlijk ergens vandaan komen.
De camera is daarom slechts twee mexapixel. Daarmee kan je redelijke foto's maken, maar niet meer dan dat. Een fliters ontbreekt, dus fotograferen bij schemer wordt lastig.
Ook maakt de telefoon, met rondom kunststof, een wat fragiele indruk. Hier in huis hebben we bijvoorbeeld een Nokia C3-00 die beduidend steviger aanvoelt. Een en ander is natuurlijk op te lossen met hoesjes en dergelijke.

Kortom: een volwaardige smartphone voor weinig geld, waarbij enigszins bezuinigd is op de hardware en materiaalkeuze, maar niet op de mogelijkheden.

5360ad 20-05-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Mooi compact/klein toestel met mogelijkheden die gelijk zijn aan de duurdere smartphones.
Ondanks het geen snelheidsmonster werkt het redelijk vlot en voelt dat ook als zodanig aan.

Ieder zijn eigen smaak maar ik vindt het keurig ogend en voelt in de hand prettig aan.
Telefoneren gaat hard en is zeer duidelijk. Dat laat nog wel eens te wensen over bij andere smartphones.

Het formaat is zo klein dat het met groot gemak in het borstzakje van mijn overhemd past.
Het kleine formaat heeft voordelen maar ook nadelen.
Door het kleine scherm zijn de toetsen van het type-toetsen bord best erg klein. Één of een paar woordjes gsat nog wel maar lange teksten geeft teveel fouten daar mijn vingers dikker zijn dan de toetsjes.
Een pennetje zou misschien de oplossing zijn.

Veel gemakkelijker is de spraakfunktie. Ik spreek mijn teksten zoals mail in en dat werkt prima!

Ik ben geen grote Android fan van wegen de Machtigingen.
De meeste programma's nemen (of kunnen) een gedeelte van je smartphone overnemen en/of bekijken terwijl het niets met het programma te maken heeft.
B.v. Een flashlamp programma heeft niets van doen met mijn persoonlijke gegevens,telefoonnummers, adressen en kunnen bellen en internetten via mijn telefoon.
Er is nog meer mogelijk en als je die machtiging niet geeft is het over en uit en krijg je het programma niet.

Eerst was Apple de baas over mijn systeem en nu Google dus daar ben ik niets mee opgeschoten.

Op deze s5360 heb ik weinig externe programma's geïnstalleerd om boven staande reden. Maar is genoeg om te bellen, internetten (hoewel wel erg klein om goed te lezen, mailen, youtube enz..

Als de machtigingen er niet waren, zou ik deze maan voor de Samsung Galaxy S3 gaan. Wel veel duurder maar super apparaat !

Ik gebruik de playbook van BlackBarry om dit te tikken. Is een mooi formaat , spotgoedkope en klasse.
kan ook android draaien maar machtigingen kunnen bij download als achteraf steeds naar wens worden aangepast.
Het programma flashligt blijft gewoon werken!
Het kan dus wel en nu maar hopen dat Android in de toekomst meer open wordt en ik alleen eigenaar wordt. An mijn software dn vooral een Android telefoon.

De Y S5360 heeft een goede prijs/prestatie verhouding.
Zowel een first instap model als een redelijk compleet borstzakuitvoering.
Ondanks het cormaat een Echte SmartPhone.

Margret77 22-05-2012

5360ad,
Ik ben het met je eens dat het toetsenboard nogal klein is.
Ik heb daarvoor een stylus gekocht op internet in de vorm van een plectrum.
Klein en handzaam en zit met een elastisch koordje vast aan het toestel.
Kan ik je ook aanbevelen.
Ggggggggggroeten,
Margret77

Baan23 23-04-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Goed toestel met heel veel mogeljkheden, instellingen gemakkelijk, bijna plug en play. Als je kijkt naar de prijs en de mogeljkheden dan is dit toestel geweldig.
Geen problemen met SD, Sim of vastlopen in drie maanden. Batterij is wel snel leeg bij draaien van bijvoorbeeld Youtube.

gilbert1969 07-04-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Heb deze smartphone nu 4 dagen in bezit.
Sim en SD kaart worden vaak niet herkend.
Sms sturen is een complete ramp met een veels te kleine toetsenbord.
De camera met 2 megapixels is een regelrechte aanfluiting.
Schermkwalteit kan nog wel iets beter.
Batterij moet elke nacht opgeladen worden vanwege al die aps die er op zitten.
De telefoon is dus niet bepaald energie zuinig.
Samsung geeft in theorie 24 uur mobiele bereikbaarheid helaas is het in de praktijk niet meer dan 6 a 7 uur.
Daarbij komt ook nog dat de telefoon 3 a 4 keer per dag zichzelf uitzet en weer opstart.
Touchscreen werkt echt belabberd.
Eigenlijk is 100 euro nog veels te duur voor dit ondeugelijke en daardoor een onbetrouwbare mobiele telefoon.

elsa bosma 01-04-2012
Geschreven voor: Samsung Galaxy 3G zwart

Ik heb hem gisteravond op geladen.
Uitgezet.
Vanmorgen om 10 uur weer aan en er verder niets mee gedaan. Keek ik net om 1 uur er op was de accu bijna leeg...
Hier voor had ik de galaxy ace en had het zelfde probleem.
Ik heb t bedrijf een mail gestuurd dat ik van de hele samsung af wil...
Zo jammer want het is een heel fijn toestel

Patriciaax 03-04-2012

Ik heb een vraag het kan wezen dat je batterij snel leeg is omdat je nog allemaal apps hebt aanstaan, of je wifi/gprs aan staan hebt dit neemt inderdaard erg veel van je batterij en this een tip als je het niet gebruikt om het gewoon uit te zetten, is dit niet het probleem heb je hem misschien wel helemaal goed opgeladen ? Anders zit er een foutje ergens in het toestel ik neem aan dat u wel garantie heeft en er eventjes mee heen moet gaan..
Hoop dat u er iets aan hebt.

mvg Patricia

ReneRene 09-12-2012

Dat de accu snel leeg is komt dat die telefoon op 3G netwerk staat ingesteld. als je via het menu instellingen Draadloos en netwerken gaat en dan kies je Mobiele netwerken en dan alleen 2G netwerken aanvinken. dan doet die telefoon wat langer met de accu.